Quim Masferrer torna al teatre de la Llotja el 22 de març amb el seu espectacle “Bona gent” amb el qual repeteix l’èxit de la darrera vegada que va visitar Lleida exhaurint totes les entrades.

“Bona gent” pretén retre homenatge al públic. Durant anys, dècades, segles..., des dels actors i actrius fins als directors, les dramatúrgies o les escenografies han rebut l’aplaudiment als teatres, però hi ha un gran “oblidat”, una peça clau a les arts escèniques: el públic. Per això, Masferrer creu que ha arribat l’hora de retre homenatge al públic en un espectacle únic i impossible de repetir perquè el mateix públic és el protagonista, o millor dit, molts protagonistes, que escriuen l’argument d’aquesta experiència teatral.

Una pantalla a l'escenari i unes càmeres que enfoquen la gent, de manera que el públic es veu reflectit. Aleshores es comparteixen històries entre tots. Això és “Bona gent”, un espectacle irrepetible, perquè l’actor no sap qui són els protagonistes ni quines històries explicaran.

Quim Masferrer

Nascut a Sant Feliu de Buixalleu, el 1998 Quim Masferrer funda la companyia teatral Teatre de Guerrilla. Masferrer és el director i l'autor de tots els espectacles de la companyia. Ha dirigit i protagonitzat programes televisius i radiofònics per les cadenes catalanes TV3, RAC 1 i Catalunya Ràdio i ha participat activament en altres programes.

El 25 de setembre de 2013 estrena el programa "El foraster", una idea extreta del programa danès Comedy on the Edge, on l'actor descobreix els pobles més petits de Catalunya.